Ja, u kunt bestellen via de website. Als particulier heeft u alleen niet de optie om 'op rekening' te bestellen.
Uw bestelling wordt 1-2 werkdagen na de dag van uw bestelling geleverd. Indien een latere datum u beter schikt (bijvoorbeeld in verband met vakantie of dagen dat u wel/niet thuis bent om het product in ontvangst te nemen) kunt u uw gewenste afleverdatum aangeven. Indien een product niet op voorraad is of er een langere levertijd is, zult u daarvan op de hoogte gesteld worden.
Wij hebben geen winkel, maar u kunt in onze showroom op onze locatie aan de Kruisboog 35, 3905 TE te Veenendaal producten komen bekijken. Dit kan alleen op afspraak, dus neemt u van te voren even telefonisch contact op om een afspraak te plannen, zodat we ook even de tijd voor u hebben. Ons telefoonnummer: 0318-513142.
Bij het vernieuwen van de website was het helaas niet mogelijk om de oude inlogcodes en passwords mee te nemen. Dus op de nieuwe site kunt u uw oude codes niet meer gebruiken. U moet zich opnieuw registreren. Het gaat heel eenvoudig. U doet eerst uw bestelling en bij het afrekenen zet u het vinkje aan bij 'maak een account aan voor het volgende bezoek'. U ontvangt dan een wachtwoord waarmee u de volgende keer kan inloggen. Uw adresgegevens en bestelhistorie zullen dan worden opgeslagen en kan u altijd weer inzien.
Nederland € 4,95 incl. BTW. Orders boven € 125,- incl. BTW géén verzendkosten. Uitzondering, voor de mini trampolines en de sport en spel containers zijn de verzendkosten € 15,- (incl. BTW) . Deze kunnen niet met de reguliere pakketdienst worden verstuurd. Een aparte expediteur wordt hiervoor ingeschakeld.
België en Duitsland € 6,95 incl. BTW, Frankrijk € 15,75 incl. BTW. Orders boven € 125,- incl. BTW géén verzendkosten. Uitzondering, voor de mini trampolines en sport en spel containers zijn de verzendkosten € 15,- incl. BTW in Nederland. Deze kunnen niet met de reguliere pakketdienst worden verstuurd. Een aparte expediteur wordt hiervoor ingeschakeld.
Onze pakketten worden met de DPD pakketdienst verzonden. Bij grotere zendingen versturen wij het met een aparte expediteur. Wij zullen dan contact met u opnemen over de gewenste leverdatum.
Particulieren: Van maandag tot en met zaterdag. Bedrijven van maandag tot en met vrijdag. Indien het pakket bij de eerste afleverpoging niet kan worden afgeleverd op het opgegeven adres zal de chauffeur het pakket bij de buren proberen af te leveren. Als de chauffeur het pakket dan nog niet kan afleveren, dan wordt deze afgeleverd bij de dichtstbijzijnde parcelshop. Via de track and trace code kunt u nog even nakijken bij welke parcelshop deze is afgeleverd.
Alle bestellingen worden per pakket opgestuurd. Onze pakketten worden met de DPD pakketdienst verzonden. Het is niet mogelijk om een postbus als afleveradres door te geven. Hele grote pakketten of meer dan 2 dozen zullen worden bezorgd met een aparte expediteur, maar daarvoor zullen we van te voren even contact met u opnemen om een dag af te spreken voor levering.
Jazeker. Geef in uw winkelmandje aan dat u uw pakketje wil ophalen bij een DPD-ophaalpunt. Zodra uw bestelling is verstuurd, kunt u uw pakketje de eerstvolgende werkdag vanaf 16.00 uur ophalen. Uw bestelling ligt voor u klaar tot 10 dagen na de aangegeven ophaaldatum.
Grote producten/bestellingen zijn niet af te halen bij een DPD-ophaalpunt. Wij zullen hierover met u contact opnemen.
Het is uiteraard mogelijk uw bestelling bij ons af te halen op onze locatie op de Kruisboog 35, 3905 TE in Veenendaal. Van maandag tot en met vrijdag zijn wij geopend. Zie onze openingstijden op de website. Heeft u echter nog geen bestelling geplaatst en wilt u de producten eerst bekijken, maak dan even een afspraak dan plannen we even tijd voor u in. Komt u zonder afspraak langs, dan bestaat de kans dat we geen tijd voor u hebben op dat moment. U kunt ons bereiken op 0318-513142.
Het is niet mogelijk om een postbus als afleveradres door te geven.
Er kan geen specifiek tijdstip doorgegeven worden. Indien het pakket bij de eerste afleverpoging niet kan worden afgeleverd op het opgegeven adres, zal de chauffeur het pakket bij de buren proberen af te leveren. Als de chauffeur het pakket dan nog niet kan afleveren, dan wordt deze afgeleverd bij de dichtstbijzijnde parcelshop. Via de track and trace code kunt u nog even nakijken bij welke parcelshop deze is afgeleverd.
U kunt vooraf betalen via iDEAL, PayPal, Visa, MasterCard of Mister Cash/Bancontact (voor België), allen veilige betaal methoden op internet. Achteraf betaling is mogelijk via Billink (max. orderwaarde € 250,-) of bestelling onder rembours (extra kosten €22,50). Kunt u niet met een van deze betaalopties betalen, neem dan even contact op (telefonisch of via email), dan kunnen we u eventueel de optie bieden om vooraf of achteraf via een bankoverschrijving te betalen. Betalingen met iDEAL, Billink, PayPal of Mister Cash komen direct bij ons binnen, en kunnen wij sneller afhandelen en versturen. Professionals, zoals bedrijven (waaronder fysio- cesar-, mensendieck-, ergotherapeuten,etc.), stichtingen, verenigingen en scholen mogen ook op rekening bestellen en achteraf betalen met een betalingstermijn van 14 dagen na factuur datum.
U kunt bij ons betalen via Bancontact/Mr. Cash of via een bankoverschrijving. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen worden de goederen verstuurd.
Tijdens het afrekenproces kiest u bij het tabblad betalen voor: ICP levering en vult u het BTW nummer in, het bedrag wordt dan excl. BTW weergegeven. Vervolgens rondt u de bestelling verder af.
U kunt bij ons pinnen of contant betalen.
Indien u een product wilt retourneren, heeft u het recht volgens de Wet 'kopen op afstand' om dat binnen de bedenktijd van 14 dagen na ontvangst van het product retour te sturen. Binnen deze periode mag een product worden geretourneerd mits in 100% nieuw staat. U dient binnen 14 dagen nadat u het product heeft ontvangen een melding van te maken bij onze klantenservice, waarin u aangeeft welk artikel u wilt retourneren en of u het wilt ruilen voor een ander artikel of uw aankoopbedrag (inclusief eventuele verzendkosten) teruggestort wilt krijgen. Neemt u voor het retourneren contact met ons op via email: info@alprovi.nl of tel. 0318-513142.
Nee, dit is helaas niet mogelijk.
Wanneer u een product retour stuurt ontvangt u een bevestiging wanneer deze is ontvangen. Binnen enkele dagen zal u een nieuw product ontvangen of zal het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na de terugzending worden terugbetaald.
Indien het product niet naar wens is, is de verzending altijd voor rekening en risico van de verzender. U dient het pakket degelijk te verpakken en voldoende gefrankeerd aan ons te retourneren. Mocht er door Alprovi een verkeerd of defect product zijn toegezonden dan zullen de retourkosten uiteraard niet voor eigen rekening komen.
Als er iets niet klopt met de bestelling die u heeft ontvangen of uw bestelling is beschadigd, dan graag zo snel mogelijk met ons contact opnemen. Wij zullen u dan adviseren wat te doen en u helpen het probleem op te lossen!
Blijkt een product defect te zijn dan dient u contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij dit zo snel mogelijk voor u kunnen oplossen. Tel: 0318-513142 of stuur een mail naar: info@alprovi.nl
Op de door Alprovi geleverde goederen geldt de door de fabrikant gestelde garantietermijn. Deze verschillen per product. De garantie geldt niet voor goederen die onjuist gebruikt worden anders dan in de handleiding c.q. gebruiksaanwijzing gesteld wordt. Er is geen garantietermijn op rekmateriaal en elastieken, uitgezonderd fabrieksfouten. Alle kosten gemaakt door Alprovi betreffende het vervangen/repareren van goederen die buiten de garantietermijn vallen (bijv. verzend-/voorrij-/materiaal-/loonkosten) komen ten laste van de koper. De garantie vervalt bij het niet uitvoeren van noodzakelijk onderhoud zoals in de gebruiksaanwijzing gesteld wordt.
Buiten de garantie vallen in ieder geval:
• Gebreken die optreden, dan wel geheel of gedeeltelijk het gevolg zijn van het niet in acht nemen van gebruiks-en montagevoorschriften c.q. onzorgvuldig gebruik.
• Normale slijtage.
• Reparatie of andere werkzaamheden aan de zaken verricht door derden (koper daaronder begrepen).
• Gebruik voor andere dan normale gebruiksdoeleinden.
• Verhuizing en opnieuw opstellen van producten door koper of derden.
• Gebruik in een agressieve omgeving.
• Beschadiging van het exterieur.
• Maatwerk en speciale uitvoeringen kunnen niet door verkoper worden teruggenomen.
De prijzen zijn inclusief BTW, echter ook de excl. BTW prijzen staan vermeld.
Maandag, Dinsdag, Donderdag en Vrijdag van 09.00-17.00 uur
Woensdag van 09.00-16.00 uur
De ballen zijn op te pompen met een ballenpomp (artikel 99.02 en 99.06 ), kleine handpomp (artikel 99.01 of 99.04a), luchtbed pomp, fietspomp of een compressor.
Je twijfelt of de aangeschafte bal wel de juiste afmeting heeft of wel groot genoeg is?
Graag wil ik je vragen om nog even onderstaande handleiding door te lezen, om er zeker van te zijn dat de instructies voor het oppompen van de bal goed zijn uitgevoerd.
Veel mensen pompen de bal niet hoog genoeg op omdat ze ten onrechte denken te voelen dat de bal al maximaal is opgepompt. De bal kan erg hard aanvoelen, maar je kan de bal echt doorpompen tot de bal de genoemde grootte heeft bereikt, de bal kan echt niet knallen. Bijvoorbeeld de Gymnic Plus 65 cm bal moet je oppompen tot 65 cm hoogte.
Pomp de bal altijd op met een kamertemperatuur van circa 20°C. Zorg ervoor dat de pomp voldoende vermogen heeft.
Meten is weten, dus pak na het oppompen je meetlint erbij en meet de hoogte van de bal op zodat je weet tot welke hoogte de bal is opgepompt. Je meet de hoogte van je zitbal op dezelfde manier als je eigen lichaamslengte. Leg de bal tegen de muur en een lat horizontaal bovenop je zitbal. Zet een (denkbeeldig) streepje op de muur precies onder de lat en meet met een meetlint de afstand van het streepje tot aan de grond. Komt deze overeen met de maat die je gekocht hebt? Dan zit je goed! Zit je er 5 centimeter onder? Pomp dan nog even verder!
Lukt het niet om de bal tot de juiste hoogte op te pompen, laat de bal dan een dag liggen en pomp de bal de volgende dag verder op tot de juiste hoogte. Na enige tijd gebruik, zal je merken dat de bal wat zachter en soepeler aanvoelt.
Er zijn meerdere redenen om voor Gymnic producten te kiezen. Omdat Gymnic betrouwbare kwaliteitsproducten heeft die al meer dan 60 jaar op de markt zijn en in meer dan 40 landen verkocht worden. De Gymnic producten voldoen aan de hoogste milieu- en veiligheidsnormen en zijn latexvrij.
Gymnic ballen zijn er in vele afmetingen, kleuren en met verschillende eigenschappen. Belangrijk bij de aanschaf van een bal is dat deze voldoende stabiliteit heeft zodat je er niet te diep in zakt. Ook is het belangrijk dat de bal rond is. De Gymnic producten worden in Italië gemaakt en individueel getest voor ze de fabriek verlaten.